150609

Du är kär nu - Yes <3

Du har sårat nån så de börjat gråta - aa men inte me flit. eller? 

Nån har sårat dig så du börjat gråta -  yes :(

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - jupp

Du har haft ett förhållande som varade över ett år - jupp

Du har haft ett förhållande som varade över två år - jupp


ÄRLIGHET


Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja det har jag

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Det har jag också

Jag har smygit ut utan lov - ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - a någongång

Jag har en hemlighet som ingen vet - jupp

Jag har fuskat i ett spel - Haha aa

Jag har struntat i ett prov - typ ja


DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Mmm

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Neee verkligen inte

Jag kan svälja piller - Ja det kan jag

Jag har tagit mediciner mot depression - Nej det har jag inte

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det  - aa tror de

Jag har vaknat gråtande - Ja

Jag har somnat gråtande - Tror det

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Hatar vet jag inte

Jag har sett någon dö - inte dågon dö. men någon som gått bort ja ;( och det gör ont.

Någon nära till mig har försökt begå självmord - aa :(

Någon nära till mig har begått självmord - Nej


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - Haha nee

Jag har sett en fallande stjärna - yes

Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - absolut

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - men jaa

Har sparkat en kille mellan benen - Japp

Har hoppat fallskärm från ett flygplan - ALDRIG

Har lekt sanning eller konsekvens - haha aa

Druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej uchh

Jag har medverkat i en teater -  Aa haha!

Du har fångat en snöflinga med tungan - jupp

Jag har suttit på ett tak på natten - Aa :)

Jag har åkt taxi - aa några gånger

Jag har ätit sushi - En gång, aldrig mer

Jag har åkt snowboard - en gång, aldrig mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0