En UNDERBAR födelsedag med min son som fyllde hela 1 år!

I fredags den 19/11 var det Emir's stora dag. Jag var så lycklig! MIN prins blev hela 1 år, och för ett år sedan låg jag där med krampar och höll ut allt jag kunde, smärtan som inte går och beskriva, men det var det värt. Vi hade en underbar kväll med nära och kära. Mycket dans och skratt. Jag vill tacka alla som kom, och självklart tackar jag jätte mycket för alla fina presenter som Emir fick! TUSEN TACK. Jag vill tacka min underbara man gökhan som var med och planerade och gjorde sitt bästa under kvällen. Likaså gäller det hans familj och även så min familj.
"två kulturer går" ett citat av min far Nelson! Festen hade inte varit lika bra utan min super sköna kusin Dario som fixade hela musik anläggningen och gjorde så alla fick sprall i benen. Guuuuuud så mycket vi alla dansade! Till och med så att min prins fick fart i bena och dansade med oss.
Jag var så lycklig den kvällen, att se min son krypa runt med ett stort leende runt alla ballonger som vi kämpade med och blåsa upp. Allt för dig min michsolaybombay!

MAMMA SÄGER GRATTIS ÄNNU EN GÅNG, JAG ÄLSKAR DIG MIN SON från din mamiNICKOL














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0