Mys Mys Mys

Holaaa ;)
 
vaknade  i morse av ett sms som min kära vän skicka till mig VAKNAAAAA haha och hon låg i rummet bredvid mig. vaknade tog upp emir och la honom hos dom.. kunde inte somna om så vi fixade en mysig frukost... gjorde en stor städning idag passar på när jag har tjejerna hemma som kan hjälpa mig att hålla 4 ögon på lillen.
(SNÄLLT AV DOM)!

lagade en god lunch medans jag väntade på min kära man. det blev korvstroganoff med ris jätte gott ;)
i morogn ska jag åka till skärholmen men min svärmor för att köpa något fint jag kan ta på mig till emirs stooora fest på fredag;) ska bli så fin.. e väldigt fin redan men att piffa upp sig är inte en dålig ide.. Älskling sover ska väcka honom strax för att gå till jobbet. Sitter här med tjejerna i köket och har en mys stund för oss själva;) tända ljus, coca cola, chips och CIGG hahahah JUSTE får inte glömma dom gooda ballerina pepparkaka kakorna shiiiit dom äger ;) här får ni en bild så ni kan njuta precis som vi gör..




Ha de gött puss & kram!


Kommentarer
Postat av: Dany

Weeenaaaa Elmanaaa !!

Mysigt att du sätter upp mig och min underbara ängel i din sida. vi hade det jätter trevligt, och tack för allt .. och den där storra men lilla köttbullen .. Deeeblaaa .... man får lust o döda honom .. Taan RIKOOOO el niño ... jag missade dom 6 första månaderna .. men dom bästa kommer nu .. aiiight .. lära honom mina crazynez !! :)



TE amo chanchaaa !!

tack för att du finns <3

2010-11-19 @ 03:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0