Ny start!!!


Hej på er gott folk... Har nu bestämt mig för att börja blogga igen. Har tagit en väldigt lång paus från bloggandet nu.

Har varit väldigt upptagen me mitt liv och det har fått mig att sluta blogga.

Ja! jag kan börja med att jag är så Fucking lycklig med mitt liv just nu. Det har inte kunnat varit bättre..

Idag har jag min man (Gökhan) min underbra son Emir, svärfar och svärmor varit och handlat lite kläder inför Emirs stora dag... 19 NOVEMBER den dagen jag fick paradiset i mina armar.. den dagen min underbara son föddes.. han blir ett underbart år min prins. Det ska firas med stooooor fest med massa god mat, bra musik och mysigt folk..
kommer att lägga upp massa bilder ;)

JAg älskar bilder jag kommer att lägga upp en massa bilder på olika händelser i mitt liv. Här får ni en bild på min underbara prins. han e stor han kan bada helt själv hahah NOOOOT...








Ska nog ta och lägga mig nu.. Älskling väntar i sängen oj va fel det lät men jaaa ni fattar;) och lillen sover så gott i sin mysiga säng... ska nog börja blogga riktigt ordenligt nu.. skriver och lägger upp bilder i morgon..

ha de bäst ;) Chaooo


Kommentarer
Postat av: tina

yeiii :D

2010-11-16 @ 02:20:45
URL: http://tinyas.blogg.se/
Postat av: estela

Kul o se att du börjat blogga igen :D de va juh ett tag sen vi sågs.. kul o höra att ni har d bra :D



Tänka sig att din lill pojke fyller 1 år i morron.. tyckte inte d va så länge sen du sa att du va gravid.

Ha d bäst kram.



(om du vill läsa bloggen hör av dig har kod på den nu mera.)

2010-11-18 @ 12:10:51
URL: http://estelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0