Shuuu!

Jag veeeet!!! har varit väldigt dålig på att skriva, men måste säga att jag varit jätte upptagen. har haft mina underbara tjejkompisar på besök... supper kul har vi haft nu i 2 nätter.. vi har ätit gott alla tillsammans, Jag, marina, danaes, gökhan och emir. idag blev det köttfärsbiffar me kokt potatis och svampsås.. jätte gott. har haft melanie och nattis här oxå idag och pakat pepparkakor. haha emir åt typ hela degen. hahah så mysig han är.. nu sitter jag här me emir och marina och bara softar väntar på att dani ska komma tbx;) gökhan sover så sött ska snart väcka honom för det time to work snart..  ska lägga in lite bilder på några av emirs presenter och även handlandet som jag gjorde till emir igår i skärholmen och även lite bilder från bakandet idag;)

ha det gött!

Peace









HON ÄLSKADE VISST EMIRS NYA BIL HAHA




HAHAHAHAH KNAS MARINA FC BARCELONA YEEEAA




BAKA BAKA LITEN KAKA IN I MUNNEN IN I ........ LA LA LA



ÄLSKAR ER!



BAGAREN MISHOLEYBOMBEY



EMIR HAR PACKAT SIN "VÄSKA" OCH VILL REDAN FLYTTA HEMIRFÅN.. HAN HAR JU FYLLT 1 NU HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0