Tis- nu är det dags för tisdags mys

kl är halv två. och vad gör inte vi. jag och min tok nickol sitter och myser i hennes fina kök. Pratar skrattar & umgås. Det är alltid lika kul och ses! fastän det kan ta en bra tid tills vi ses vet vi precis var vi har varandra.
för att dela med min lite av våran roliga histora- Vi sågs på ett ungdoms- läger för nästan fem år sedan.  Den kvällen var en av de roligaste i mitt liv. Vi kände inte varandra, men det slutade med att vi hamna i samma säng, där vi låg och gap skarattade så tårarna sprutade. Efter en massa snack och skratt somnade vi i varandras famnar! haha kul va?
Sedan den dagen har vår vänskap bara byggts på. sommar 06 reste vi till portugal tillsammans med hennes underbara familj, haha den resan går inte och beskrivas den måste verkligen upplevas!
men nu sitter vi här i hennes lägenhet, medan hennes baby michsobombey ligger och nanar. tänk så tiden går, som ett timglas nästan.
men nu ska hon äta sin basilika pizza medans jag har knaprat i mig chips. Inte okej varken för mig eller henne. I slutet av månaden ska jag få med mig denna milf till gymmet. WE MOST WORK IT OUT. vill man så kan man. Komigen peppa oss nu! ciao picao
<3

/ DIN frugis ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0