Underbar dag

shulululuuu har varit hos gökhans faster idag me emir, gökhan, svärmor och gökhans bruur.. jätte trevligt åt en massa god mat ohhh jag älskar turkisk mat.. senare på kvällen ringer mig kära vän Danaes mig och säger att hon och hennes girl Marina ska komma förbi mig och sova över jätte mysigt;) gökhan har åkt till jobbet och nu sitter vi här tjejerna plus lillen och bara myser o tar de lugnt;) nu ska vi nog ta och lägga oss är skiit trött. herre min guuuuud på fredag smäller det för lillen. han fyller 1 ÅR. 1 år har gått så fort kan inte fatta att prinsen snart kan prata,gå,smaka på allt och även busa för fullt;) haha de gör han redan:)  ne nu ska jag sova tänkte lägga upp lite bilder i morgon orkar verkligen inte nuuuu... lite bilder på min underbara mysiga lägenhet och lite bilder på min fina familj... god natt allihopa sov så gott för de ska jag göra;)


chaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0